2010. július 27., kedd

S.O.S.

Pár napja voltam lengyelbe...ááá első út. nagyon klassz volt hazajöttem és aztán rá néhány napra mennék ki a csajokkal de nem mehetek... oks aztán amikor végre kimehetnék szakad az eső... de kajak ilyen szerencsétlen csak én lehetek.a tesóm is kiakaszt mert a gép mindig az övé aztán mikor nekem kéne, akkor is odaül. a drága csajszim két nap múlva elmegy nyaralni és itthagy egyedül ebbbe a diliházbaxd. az utolsó napot szeretnénk együtt tölteni de lehet h nagyon szar lesz az idő akkor is.Remélem a nyár még sokáig fog tartani.. tudom h egy hónap múlva vége de szeretnék velük minél több időt tölteni.:D falunap is lessz még, fellépések is szval még sok van hátra.nagyon cool lenne ha az egész nyarat (Ami maradt belőle) együtt tölteni.még a többi haverral is fogok találkozni suli előtt szerintem.elmegyünk fagyizni, jégkásázni, shoppingolni, és mindenféle csajos dolgot csinálni. az egyik haveromnap csináltam blogot de nagyon hülye és szar uncsi dolgokat ír bele. remélem az enyém nem ilyen :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése