2010. július 28., szerda

Eső

Egész nap esik az eső és ez nagyon unalmas. voltam mazsoretten a szakadó esőbe, és nagyon rossz kedvem volt, aztán boldog voltam de nem tudom h miért. Úgy tűnik h megyek görögországba de ez még nem biztos. anyáék azt mondták h ha jó jegyeim lesznek elmehetek. reggel vikivel a barátnőmmel voltam egy buszal mentünk be újhelybe és egy busszal jöttünk vissza is. ez a nap is jó lett volna h találkozzak zsófiékkal de ez az eső mindig akkor esik amikor nem kéne. ááelegem van. Már olyan régen láttam a csjokat, és hiányoznak. Imádom őket. még energiaitalt is hoztak nekem. Plussz, ha ennyire szakadni fog az eső nem fogok talcsizni noncsival és lillával... és épp tegnap tudtam meg h noncsi szakitott a pasijával egy olyan sztori miatt amiről én is tudtam csak nem mondtam el neki :P..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése